Friday, January 11, 2013

Sekolah.

Semslsm dsh call Jabatan Pendidikan Negeri..katanya akan dipindahkan ke Sekolah Bukit Beruang, hari ini Ros call lagi untuk dptkan kepastian..tapi jawapannya hampa..seolsh-olah orang jabatan sendiri tidak mengambil berat akan hal ini. Sampai bila lagi harus kami tunggu? Sedangkan kawan-kawan kami yang lain semuanya sudah pun melakukan banyak kerja kursus yang telah diberi oleh lecturer dan juga mentor kami di IPG...hope sangat jabatan pendidikan negeri Melaka ni peka dengan nasib guru dalam latihan seperti kami ni...kami tak minta duit pun...cuma prihwtinlah sedikit terhadap guru-guru j-qaf...boleh?

Semalam cara cakap macam dah confirm yang saya akan ditempatkan di SK Bukit Beruang, hari ini tetap juga masih tak buat surat utk penempatan sekolah...? Ingatkan dah confirm! Haishhhhhh, pening saya. Tolongggggg la...saya merayu, saya nak siapkan assignment dan mgkn di sekolah baru Nanti ada gerak kerja lain yang perlu saya siapkan dan menuntut saya supaya bersedia..sampai sekarang sy tak dipindahkan ;( dah dekat dua minggu...ini bukan salah saya..tapi salah orang atasan yg silap meletakkan penempatan sekolah untuk kami...plis..I beg U JPN, Melaka. Segeralah bertindak ;(

posted from Bloggeroid

1 comment:

Terima Kasih!