Saturday, December 29, 2012

Perkongsian Assignment Khas Buat Pelajar Ijazah Sarjana Muda Bahasa Arab Sebagai Bahasa Kedua.


bismillah..

Makluman untuk semua yang ingin COPY Assignment ini sila komen di petak komen dibawah ye? :) saya tidak mahukan wang ringgit dari anda..cuma, sila tinggalkan atau creditkan pada blog ini..Assignment ini adalah khusus sebagai rujukan untuk pelajar yang mengambil Ijazah Sarjana Muda Bahasa Arab Sebagai Bahasa Kedua..

Ini merupakan Assignment saya dari tahun pertama saya belajar di KUIS sehinggalah tamat belajar di sana, mungkin juga ada diantara yag anda cari tidak jumpa kerana banyak juga assignment saya yang sudah terkena VIRUS dan LOST..:)

Apa-apa pun anggaplah ianya sebagai rujukan anda..kalau nak tiru pun terpulang, cuma apa yang saya mahukan dari anda usaha dan fahami Bahasa Arab dengan baik dan tidak semua assignment saya BETUL 100% kerana saya juga pelajar seperti anda yang pernah melakukan kesilapan dalam nahu dan saraf..:) 

ada juga sesetengah dari bahan ini merupakan rujukan dari student lain yang saya olah ayatnya, dan ada juga yang saya gunakan 100% ayatnya..:)

Jadikan ianya sekadar sebagai panduan dan rujukan..:)

 POWER POINT -  انواع المجلات

 POWER POINT - أهمية المجلات

 POWER POINT - المجلات

  WORD - أهمية المجلات

  WORD - تعريف المجلة

  WORD - المصدر والمشتقات

 WORD - أقسام الکلمة

Assignment Research Tentang Penguasaan Bahasa Arab Di kalangan Pelajar Bahasa Arab Di KUIS.

الکفاءة الغوية لدی الطلبة البکالوريوس اللغة العربية بوصفها لغة ثانية
  1. الآبواب 
  2. المقدمة
  3. الفصل الأول
  4.  الفصل الثاني
  5. الفصل الثالث
  6. الفصل الرابع
  7. الفصل الخامس
  8. المراجع والمصادر
  9. نموذج الاستبانة
  10. نموذج المقالة لقراءة في المقابلة
ada banyak lagi, nanti saya sambung..:)








22 comments:

  1. SALAM.. SAYA INGIN JADIKAN TUGASAN BLOG SAUDARI SEBAGAI RUJUKAN DAN TERIMA KASIH BYK2 N HALALKAN ILMU YG ADA YA...

    ReplyDelete
  2. SALAM.. SAYA INGIN JADIKAN TUGASAN BLOG SAUDARI SEBAGAI RUJUKAN DAN TERIMA KASIH BYK2 N HALALKAN ILMU YG ADA YA...

    ReplyDelete
  3. slm nk tanya....ape beza kos bahasa arab sebagai bahasa kedua dengan bahasa arab terjemahan di kuis??.....atau yang mana lebih bagus?....boleh bg pandangan...

    ReplyDelete
  4. salam nak tanya ....ape beza kos bahasa arab sebagai bahasa kedua dengan bahasa arab terjemahan di kuis??....atau yang mana lebih bagus??....mintak pandangan sikit...terima kasih

    ReplyDelete
  5. slm nk tanya....ape beza kos bahasa arab sebagai bahasa kedua dengan bahasa arab terjemahan di kuis??.....atau yang mana lebih bagus?....boleh bg pandangan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam..bahasa arab sebagai bahasa kedua ni more pada komunikasi..sebab antara subjek yg kami bljr adalah pelancongan, perniagaan, pendidikan..manakala terjemahan mmg pure belajar ttg terjemah..kedua3nya bagus..berminat bolej ke web KUIS terus untuk tahu lebih lanjut...

      Delete
    2. Salam..bahasa arab sebagai bahasa kedua ni more pada komunikasi..sebab antara subjek yg kami bljr adalah pelancongan, perniagaan, pendidikan..manakala terjemahan mmg pure belajar ttg terjemah..kedua3nya bagus..berminat bolej ke web KUIS terus untuk tahu lebih lanjut...

      Delete
  6. Syukran kathir atas perkongsian ini kak

    ReplyDelete
  7. slm,saya nk jadikan perkongsian akak sebagai rujukan ye. syukran :)

    ReplyDelete
  8. slm, saya jdikan perkongsian saudari sbagai rujukan ye,terima kasih

    ReplyDelete
  9. Sye jadikan bhn ni sbgai rujukan yr, t.kasih

    ReplyDelete
  10. slm,saya jadikan perkongsian akak sebagai rujukan ye,tq.

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum, terima kasih atas perkongsian ya :)

    ReplyDelete
  12. salam..saya jadikan bahan akak sebagai rujukan ye

    ReplyDelete
  13. salam, mohon saya gunakan bahan perkongsian sebagai rujukan, terima kasih :)

    ReplyDelete
  14. salam, saya ingin jdikan assigment anda sbga rujukan .

    ReplyDelete
  15. salam. saya mohon gunakan sebagai rujukan ya.. syukran :) . sangat bermanfaat bagi saya...

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum. saya minta izin untuk rujukan ye,, syukran ..

    ReplyDelete
  17. salam, di mana saya boleh dapatkan full kajian sebagai rujukan?

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum, saya minta izin untuk buat rujukan ye. trmkasih bnyk².

    ReplyDelete

Terima Kasih!