Showing posts with label Elaun JQAF. Show all posts
Showing posts with label Elaun JQAF. Show all posts

Sunday, January 26, 2014

Alhamdulillah..selesai sudah final exam sem 2..

Rasa lega sgt bile dh habis semester 2...syukur tak terhingga...rasa puas hati jwb paper kali ni...sebelum ni pun puas hati juga..puas hati sgt3...tapi wallahu a"lam keputusanya mcm mane tu mmg tak th la...ade suami yg mndoakan dan pendorong semangat...moga Allah limpah ruahkan rezeki kami sekeluarga...dan esok bermula minggu ke 2 praktikum..perjalanan masih jauh...moga dia yang maha kuasa mudahkan segalanya...tak sabar nak tunggu bulan 4...cepatlah masa berlalu...agar rasa yg takntertanggung ni beransur kurang...dan nak cpt3 posting duduk ngan cik abg...aminnnn....

Lepas exam td..kuar ngn abam..pi beli brg n makan3...dan skrg dia dah balik pj..huhu..pjj semula...jumpe khamis ni! ;)

Monday, August 5, 2013

Stress! Elaun Raya JQAF pun ade ke?


tidak dinafikan ramai yang mempertikaaikan tentang elaun yang bakal didapati oleh setiap pelajar ataupun guru dalam latihan JQAF..bukan pertikaikan cukup atau tidak..tetapi pertikaikan bila nak dapat..kebanyakkannyer la..termasuklah ros..kiki..tapi alhamdulillah ros memang buat simpanan...kot3 terdesak tersedakkkk..boleh guna...memang tak boleh nak boros..kalau ikutkan boros tu perangai ros..tapi kadang tiba waktu nak jadi kedekut dan kemut nak keluarkan duit pun ye jugak..:P hehe..:D

tadi saje nak intai akaun nuffnang..alhamdulillah...walau tidak seaktif dahulu..blogwalking pun dah tak ade buat..akan tetapi ros selalu jenguk blog ros dan mendapati ada sahaja BE terbaru yang nuff bagi..terima kasih dauh keladi encik Nuff..lain kali bagi banyak3 lagi..hehe..:P

setiap kali check juga, ros mesti nak tengok keyword yg ade dekat nuff tu..tengok3 ade satu ni keyword yang memang paling pemes semenjak ros bukak cerita tentang elaun..semua duk pakat nk tahu berapa elaun IPG..hehe...yang tak boleh blahhh nyer tadi cek keyword Elaun Raya JQAF..aduh..nak bantai gelak pun ade...tapi tak pela..itu menunjukkan betapa prihatinnya guru3 dalam latihan tentang bab DUIT ni kan? hehe..:D kot nak cari bahan bantu mengajar ka...cara nak perbaiki teknik pengajaran ka..tak de lak...ala,,,same je dengan kau ros..:D heeeeeeeeeeeee :D tapi ikhlaskan NIAT! sebab duk fikir elaun takut lama3 jadi tak ikhlas mengajar...:) hehe..peaceee! ;)