Wednesday, December 12, 2012

Kagum Dengan Abang Ben.


bismillah, dah tidur ke tuh? jangan tidur lagi la! hehe..
actually, ros selalu singgah ke blog abg Ben Ashaari ..mcm ni agaknye eja nama dia..suke bace entry..jarang nak komen...rasa segan pun ada..blogger terkenal kan? nak dikatakan, setiap detik saat tu ada sahaja yang singgah blog abg ben nih..ramai followers dia..aku just silent reader sahaja..

memang ros kagum lah, dan dalam kesibukkan dia menjaga anak dia, Qhaliff, sempat pulak tuh dia update blog..kita ni sebuk macam mana pun alasannya nnt, berhabuk dah belog..meh nak lap sikit sawang-sawang..ini memang koman la..hehe..bahasa kampung jer..memang biasa dan standard orang akan update macam tu kalau dah seminggu, sebulan dan bertahun tak update kan? padahal kerjanya apa sahaja? duk goyang kaki jek kat rumah! 

ecceh! mandai jek kau ros!
tapi tulah, kalau nak diikutkan, ade lagi orang yang lebih busy dari kita..hurm, bila dilihat..tiap saat kot update belog..ada sahaja entry terbaharu yang dipost..ke abg ben ada buat schedule entry niiii? banyak bonar idea dia..

kalau nak jadi blogger yang berjaya, bukan sekadar nak naikkan traffik sahaja..kita kenalah contohi macam abg ben ni, follow orang, update dengan niat nak berkongsi, komen belog org lain jugakkkk! 

aku pernah juga join segmen dia sebelum ni..tapi aku tak sefemes korang kot..kalau tak salah aku, aku pernah kot join..kah3..aku sendiri dah lupe..:P

okkeyyy, esok nak wat check up..untuk abg ben, semoga jadi ayah yang terbaik utk Qhaliff yang ccomey! ;)

2 comments:

  1. abg ben mmg rajin update blog.. dalam sehari mmg bnyak entry dia.. banyak betol idea dia.. ayah yg berkebolehan ! yg penting anak dia comel ! hahaha.. gerammm macam shin chan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha! betullll tu..tu yg duk kagum kejap dengan dia siap boleh bawak anak dia pi meeting bagai..untung la isteri abg ben kannnn? ;)

      Delete

Terima Kasih!