Saturday, July 10, 2010

senduk VS periuk


Sebenarnya..aku mang nga emo sesangat semalam..aku tak tahu la nape..padahal ape yang dy tegur tu mang betul..pastu aku buat jek ape yang patut berlandaskan nasihat dari dy~ tapi dalam positif yang aku buat aku terfikirkan negatifnya..bak kata abg bob:”don’t think negative..” tapi..aku tetap gak gini..pk kan negative! (jahat kan dark rose! Tolong jwb3!) huhu;(
dy mesty pk aku jahat kan buat dy camtu..ala! dy kne la terima aku seadanyer..dy mcm tak ley nak terima aku jek..n ag satu aku tahu je yang aku neh mang tak seswai p0wn ngn dy~ aku sedeyy;( huhu..nak wat pape kije pown tak senang..
seb tadi alik kampung~ dapat gak aku tenang3kan fikiran dr memikirkan hal dunia~ eceh!;P tapi hakikatnyer..aku miss kat dy sesangat! Wahhhhh! Mengade lah plak kan? (siyes windu awk~) dy pesan..lau windukan dy..hafaz quran! ;) (mukan nak muji dy okeyh!) tapi siyesly..dy mang baikkkkkkk~ aku bersyukur je dapat kwn cam dy~
dy c0m0t VS aku c0mey
dy senduk VS aku periuk
dy sengal VS aku senget
bile gaduh, tak sah lau tak baling kolet deghian..(so gulew3~) kan3? Haha;p dy tu mang fido dido di aty aye~ ;))

ishhh..dah la..namo cakap lebey3 sal neh~
moral dy kat cni yang sebnanyer..aku ni ha..terima jela nasihat yang baik dr dy tuh! Okey?
Awk~
Saya mintak maaf neh~
Suke aty awk la nak maafkan ke tak…
Buleh dak gitu?
^_*

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih!