Saturday, June 19, 2010

tadrib maidaniey 1~

Salam ollsss..

Alhamdulillah la hari ni aku yang diberi name (ROSMARIEZA BT ROFIEE) n kawan3 aku yang lain, seperti (skema lah plak ;P) NURUL JANNAH BT OSMAN,RAFIZA RAIYHAN BT MOHD SUIBEK, MUNIRA BT SIRAJUDIN, CT HAMINAH BT CHE NGAH, N NURUL HAFIZAH BT HAMZAH (dak3 grup aku yang spoting moting!) telah same3 menyelesaikan tugasan kami yang pertama bg madah BLAV 5003 iaitu “al-a’rabiyyah li aghrad siyahiyyah” dengan baik~. Actually~ aku saddddddd;( k0z bg aku..kami tak dapat nak buat yang terbaik untuk asgmnt kali nih! S0,pape p0wn bergantung kepada peng”EDIT”an yang rapi bg vide0 kami agar ianya nampak menarikkkk~ n aku lebih berpuas aty lau setiap pew yang kami wat tadi de dial0g~ s0al n jawabbbb~ ;) Nampak sket meriahhhh~ tapinyer cam td….kami secara fardin b fardin terangkan maklumat sal PUTRAJAYA..

Intibahhhhhh! ! !~

R0r0s~

Bersyukur 0keyh?!!!

Jawapanku: baikkkkkkkk;))

Aku akan lebih bersyukur ngan ape yang telah berlaku pasni n cube untuk memperbaiki setiap kelemahan asgmnt akuh!~

SEMANGAT ROROS~

Hurmmmmmm..sebnanyer..sem ni merupakan sem pendek bagi student KUIS~ s0, n0 w0nder laaaaa~ we have n0t en0ugh tyme t0 make a preparati0n b4 rec0rding 0ur vide0~;( de bely3 saddddd;(( tapi r0r0s! belajar ye….

Belajar erti mensyukuri setiap ape yang telah berlakuuuuu~;))

Mungkin ade hikmahnyer~;)

BAIKKKKKKKKKKKKK;))

Wat kawan3..teman3..sahabat3 handai shekaliannn..

Lau antum shumew nak wat asgmnt!

Make sure! B prepared urself 0keyh!;P

Pesanan ni khas buat aku sebnanyer~

N kwn3 den yang len~

Neway! Thnks al0t kwn3 yang dah bertungkus lumus didalam menjayakan asgmnt at0pun tadrib maidaniey awwal neh!

Say: ALHAMDULILLAH~ ;)

kat cni de beberapa pic kami...

***jenah,aku ngn mun***

grup kuh! tq k0wang~ ;)

kami3 yang agak lebih ber"p0sing" dr menyettlekan asgmnt!;P

awek sapew neh! sile hambik dy!;P

awek tettttt!;P

waduh3! bile nak shiyapp kije neh?;D

p/s: jgn jadik macam saya 0keyh?! upsss~ macam kamek3 neh!;D

*manyak ag gamb0 nyer..later i senang i upl0ad;)

lots of

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih!