Wednesday, February 19, 2014

Shaklee..


bismillah..

saya bukanlah agen Shaklee..sy sekadar pengguna Shaklee sahaja..setakat ni baru shj 2 minggu consume Shaklee Alfalfa..hari pertama makan ros agak keletihan jugak dan rasa nak membuang shj..lepas tu yang datang lagi adalah MENGANTUK! yang terbaru semalam keluar darah ketika ken..ng..agak-agak apa ya sebenarnya kelebihan alfalfa dan apa sebab yang boleh buatkan darah tu keluar? haishhh! risau! :'( nak tanye dekat cikgu tu segan..sebab yang jual ni cikgu lelaki..hurm, kalau dekat blog ni rasa tak de la sgt pembacanya..heeeee :D 

2 comments:

  1. sekarang macam mana ros, ok ke?

    ReplyDelete
  2. masih sakit kak.tu duk risau ni..husband ajak gi klinik ros yang tak nak..degil..hehe..bukan ape kak..rase lepas ni ok je kot..kalau masih rase lagi sakit baru nak gi klinik..:) kang segan takut sakit biase je,,hehe..:P

    ReplyDelete

Terima Kasih!