Monday, April 8, 2013

15 CPUV untuk tahun 2013 ini..Terima Kasih Nuffnang.


kalau sebelum ini CPUV kita panggil Buffered Earning, tapi sekarang ni...CPUV lah kan..ros tak pasti sangat...nak tahu kena search sendiri sebenarnya..tapi memang nama asal sebelum diubah dalam akaun tu memang ros panggil BE..

tak sangka dalam tahun ini memang banyak earning yang ros dapat..seblum ni ros dah pernah cashoutkan sekali untuk earning nuffnang..itupun setelah 2 tahun lebih berblogging..tapi sekarang ni teengah duk kumpul balik duit nuffnang...nak jadikan akaun tu banyak macam blogger otai tu memang tak lah..tengok sahaja pengisian yang ada dalam setiap entry..memang biasa-biasa sahaja...ikut dan je nak type tentang apa dan nak berkongsi pasal apa...

apa-apa pun memang bersyukur lah, walaupun hanya sedikit tapi tetap berpuas hati..dari duk type saja-saja suka-suka dah boleh kumpul duit dalam masa yang sama kan? ;) mudah sahaja dunia blogging ni sebenarnya..lebih-;ebih lagi bila niat kita nak berkongsi dngan semua...;) 

petang tadi singgah ke Mydin MITC, beli de herbs produk sebab ..sebab...sebab...nanti ros akan ceritakan dalam entry akan dtg...:) hehehehe....

2 comments:

  1. Wah! Dah ke 15 ker? Banyak tu! Nieza baru dpt 3..lambat kebelakang la ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih!