Monday, April 2, 2012

jangan kau rayu pada yang tak sudi..

salam..

diberi kesempatan untuk kesekian kalinya mengupdate blog..dalam keadaan dan juga suasana yang agak tertekan...ibarat pedang menghunus di leher..;) eccehhhhh! tapi memang serius neh! macam-macam duk fikir dalam kepala otak den  ni ha...dengan umrahnya..dengan studentnya lagi..semua-semua lahhhh ros fikirkan..sedih jugak sebab dah buat keputusan untuk berhenti dari SARAN..demi kebaikan semua pihak..emak..abah..

macam-macam yang berlaku dalam hidup ros..dan banyak ros tak kongsikan berbanding dulu..terlalu private untuk dikongsikan..biar ianya tersemat dan tersimpan rapi didalammm..bengkak ke? tak jugak la;) hihi:D pasal bomoh membomoh ke? haha....:P tidak lahhhh! malas la nak kabar..biar Allah yang maha kuasa membalas segalanya..kejahatan..keburukkan yang bakal ros lalui..semuanya KERJA ALLAH..;)

usah dirayu pada yang tak sudi..nape tiba-tiba jek entry seperti dan seakan-akan sedih dan sememangnya ros sedang bersedih...:( 
terkenangkan adik-adik aka student ros yang masing-masing mengatakan bahawa setiap tahun 2 -4 orang berganti guru kat sekolah..kesian sgt dengan adik-adik ni semua..merayu-rayu pada ros supaya jangan berhenti..

tapi adik-adik..ustazah terpaksa tinggalkan kamu semua..atas sebab-sebab tertentu..jangan risau ye..ustazah cuba untuk cari alternatif supaya kite semua dapat berhubung dan dapat berjumpa..:)

sayang kalian..<3

4 comments:

  1. wah...
    entri yang menusuk kalbu..
    T_T

    ReplyDelete
  2. dark rose...jgn bersedih ye...keputusan yg terakhir yg kita buat terkadang adalah dari Allah jua hadirnya...mungkin dia akan berikan cahaya disebalik mendung yg melanda...moga uztazah kembali ceria seperti dulu ye...amin

    P/s best yer belajar bahasa arab...buleh fhm isi kandungan Al-Quran...satu kredit buat anda :D

    ReplyDelete
  3. "..kejahatan..keburukkan yang bakal ros lalui..semuanya KERJA ALLAH.."

    mungkin luahan yg lebih baik adalah, "...kejahatan syaitan, keburukan darinya yg bakal ros lalui, semuanya ujian dari Allah"

    takut niat baik ros disalah arti oleh adik adik...

    ReplyDelete
  4. kejahatan dan kebaikan..bagi ros memang semua dalah kerja dari allah yang memberikan manusia perasaan..:) sekian:)

    ReplyDelete

Terima Kasih!