Sunday, September 4, 2011

orang nak bagi hadiah pown tak nak ke? huuuuuuuuuuuu...

Assalamualaikummmmmmmmmmm wbt..

hye semua..
ros sebenarnya dah penat tunggu pemenang..jadi ros cam plan nak tunggu seminggu lagi baru ros umukan kowt..maaf yew..untuk pemenang yang baru ros umumkan semalam automatik terbatal..sebab lambat bg respond..jadi kita ade pemenang terbaru dan ros akan umumkan dalam minggu ni jugak..

sbb rasenyer semua dah tak berjalan raye ag kowt....:P
sibuk blogjogging lak la pasni~:p
insyaAllah pasti perasan dengan entry baru sal pemenang..kan?:P

baiklahh, setakat tu je duluu..
buat mase skunk mang tak blogjogging..pasni baru nak mule balik..maaf ye..
wassalamu...

3 comments:

  1. dy buzy beraye tu.....sape yg xnk adiah.... sume nk adiah...hihihihihihi

    ReplyDelete
  2. hehe..a'ahhh~ dah ado dah yg bagi details~:)

    ReplyDelete

Terima Kasih!