Friday, July 15, 2011

berkenalan melalui orang tengah~

apakah yang dimaksdukann dengan tajuk diatas ye?

ok, ros sebenarnya ade niat untuk menyatukan seorang sahabat ros dengan seorang lelaki ni, 
hurm, kire nak jadik orang tengah la!

masih lagi dalam perancangan...
dia pown tak tahu ape3..
tapi ros dapat merasakan adenya persamaan di antara mereka berdua..
seorang perempuan yang bersifat keibuan,
seorang perempuan yang berhijab labuh, sedap3 dan sayup jek mata memandang,
seorang perempuan yang lebih mengutamakan pelajaran, 
sangat taat pada kata ibu bapa..

siapa yang tak nak bukan?;)
sebelah lelaki pown tak tahu ape-ape lagi..
ros dalam proses percubaan..

ros sangat respect dekat yang lelaki nih..
seorang yang baik sangat3!
macam ust dah..
kalao kawan3 dy suke duk panggil dy ust..
selalu menyebut kalimah Allah..Allah..Allahh..
maha besar kuasanya..

andai ada jodoh diantara mereka, Alhamdulillah..syukur!
cume, tu la...tak tahu lagi camne carenye..

mesti org cakap ros pandai3kan nnt?
tapi hakikat!
ros suke sangat tengok kawan-kawan ros bahagia sekarang..

hurm, elok sgt lah kowt nak satukan mereka..
same3 cerdik dan pandai,
berbudi bahasa..
isnyaAllah..
moga semua berjalan dengan baik..
nnt nak discuss lah ngan org3 tertentu..
ne la tahu memang dah jodoh mereka berdua ni ke..
kan3?:)

insyaALLAH..

indahnya hubungan yang berlandaskan IMAN..~
moga kalian juga dapat merasainya!;)


4 comments:

  1. singgah salam kenai...
    tlg plsss vote saya..
    masa vote hingga 31 julai 2011
    Jom join GA Deqlis.. Timaceh

    ReplyDelete
  2. jehanfrhin: hurm, kawan akk waktu diploma dulu~ hihi:D ado la~:)

    ReplyDelete

Terima Kasih!