Thursday, October 21, 2010

berukband demam~ lappy also? huhu:(

salam sayang buat semua..
maafkan roros ye..
dah lame tak blogwalking ke blog kamu semua~
berukband ni tak mengizinkan roros melakukan sedemikian~
dah lame sangat tak melawat WAWA,CIK KF,AISHA, dan yang lainnya~
mang tengah sedih ni~
lappy ni pown asik nak merajuk jek dia~
ikut same-same demam dengan berukband aye~
i am so sorry..
cube untuk mencari ubat bagi mereka berdua~
sabar ye blog...
pasni ubat untuk kamu pula!;)
pasni mau abiskan tagging~ dan kembali update seperti biasa~
owh! kena pandai bahagikan masa~
kuliah dah bermula nantiiii~
semalam Ketua Jabatan cakap, aku banyak main-main...
sem ni credit hours sikit~
dia suh aku main-main lagi~
uwaaaaa!!!
nampak tak? dia perli aku~
huhu~ dengan senyuman sinis diaaaaa~;)
baik osotat!:)
hihi:D
ok, daaaaaa
salam~

9 comments:

  1. bagi ubat power skit tau...biar dia tahan ngan segala penyakit..

    ReplyDelete
  2. alolo..
    ciannya iye..
    brpa crdt hour sem ni akk...?

    ReplyDelete
  3. ^linas^: huhu~:( mau g blog kamu jap!;)

    Fiqas: haha~ mang saje je dua3 ekor tu buat hal~ selalu nau nak GPRS~;)da tu lmbt lak tu~ wuuuuuu:(

    aisha: sem ni 15 CH dik~:)

    ReplyDelete
  4. hrp2 esok lusa sda ok sume iye roros!

    jgn mem2 taw dlm kls hihi,klu nk mem2 sile dtg kat blog iye ok daa...=)

    ReplyDelete
  5. cik KF: baikkkkkkk~ hikhikhik:D

    cik helena: hukhukhuk~ nape kamu hancurkan dy?:(

    ReplyDelete
  6. tp bia wawa jge belog akk ni..ekekeke

    ReplyDelete
  7. alolololo~ baiknya adik akk ni~:)

    ReplyDelete

Terima Kasih!