Wednesday, September 22, 2010

..aku baru perasan..

ok, since aku letak link blog aku kat FB, aku da tahu da ade risiko yang perlu aku ambil bila orang lain leh tahu cerita-cerita aku kat blog neh~
hurm..harap yang tahu tu senyap3 jela eh?
...............
 
pe yang aku baru perasan ni ialah..
kisah cintan aku..
hurm~
aku baru pasan yang aku ni lau bercinta mesti dengan orang yang jauh-jauh..
tak pernahnya dekat..
satu negeri ke..
satu kolej ke..
tak pernah..
baru ku pasan mende ni..
actually, aku rindu giler r kat dy~
huhu...T__T
moga kamu najah n cepat pulang ke cni~
 insyaAllah sy tunggu kepulangan awk~
namo sedey3 ok roros!
kuatkan semangattttt ^_*
tadi dy pesan suh tdow awal..
baik awk..
nak tdow da ni..
nyte kwn3 yang lain..
salam;)

1 comment:

  1. hihi...enaknye klu dlm hati ade tmn kan cik rose? emm..

    psst roros tu haper?

    ReplyDelete

Terima Kasih!