Wednesday, February 19, 2014

Penulisan Akademik- PJK


beberapa hari sahaja lagi nak kena hantar assignment PJK..rasa macam tak dan nak siapkan..tapi dalam duk tak dan masih mencari bahan yang sesuai serta merujuk kepada Pelan Strategik MySihat..terima kasih lah cikgu Mahixan sebab nak jugak suruh kami hantar bahas ni bulan Feb..Cikgu macam tak tahu plak kami sibuk dengan praktikum kan? huhu...apa-apa pun cikgu memang terbaik..:P sangat! :P 

kalaulah cik abang ade...berasa nak suruh dia je buat semua..haha...:D 

ok, daaaa..smbung kerja..

boleh rujuk sini untuk panduan penulisan akademik...

Panduan Penulisan Akademik

1 comment:

  1. Moga dipermudahkan segala urusan Ros, insha Allah :)

    ReplyDelete

Terima Kasih!