Monday, April 15, 2013

WeChat.


dunia teknologi sekarang ni macam-macam ada..semuanya peerlu digunakan dengan cara yang betul, kalau salah langkah boleh buatkan kita buang masa, berdosa dan memang sia-sia sahaja..terbaru! ! ! iklan lisa surihani dengan abam shahiziey sam..berkenaan dengan WeChat..macam sweet je kan? hehe..tapi lisa dh berpunya kannnnn...melepas lah! iklan diorang tu membuatkan aku teringin nak tahu ape WeChat ni, walaupun aku aak ketinggalan untuk beberapa bulan mungkin, tapi aku pasti..aku masih tak lah ketinggalan mana punnnn..

nak nak aku tahu adik aku yang terlebih up to date nyer tu telah pun mendownload WeChat terlebih dahulu daripada aku...agak pelik jugak mula-mulanya bila dia sibuk duk pokpek pok pek sorang-sorang dekat Tab dia..nampak macam poyopos pun ade..haha..jahat kan kakak dia ni..tapi itulah hakikat dunia IT..kalau tengokkan dia ber"WeChat" tu agak melekakan jugak sebenarnya..dan apabila aku rasai sendiri..dah pun download sendiri memang nampak sgt..tak lah leka, tapi kepentingannya boleh berbincang, keep in touch dengan kengkawan lama..tanya khabar, dengar suara lagi tuuuuu..hehe..nak gossiping memang best..diantara dosa yang kita dapat lah akalu gossip nih..kan3? :P 

tapi yang banyak contact ros ialah kawan kelas JQAF, si Farid..asik tanya pasal assignment..dia pun jenis tak kisah kongsi maklumat..tapi agak malas jugak budak sorang ni nak buat assignment dia..tak kuasa nak layankan dia ni..

tapi OTAK dia memang cerdik, KAGUM! ;)

haaaaaaa! yg paling penting untuk semua tahu..wechat ni macam walkie talkie lah kan..dan sangat menjimatkan tau! tak rugi pun..downloadnya shj free..;) kemudian bercakaplah sorang-sorang macam orang gilo..haha..:P kalau ade yg respon okey gak, ni cakap dulu...pastu orang sane dapat dan reply, untung kalau dia reply segera..kalau lambat? hehe..syiok sendiri jelahhh! :P

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih!