Thursday, May 17, 2012

laptop hanya tinggal kenangan..:)

semalam hanyalah kenangan yang takkan dilupakan, eeccewwaahhh! sebenarnya, nak cerita kat sini laptop ros dah jadi korban..benda ni berlaku ketika ros tak de kat rumah..peristiwa yang berlaku tu biarlah ros je yang tahu..perasaan kat dalam ni memang sedih sangat-sangat..tapi tak pe, Allah tu maha mengetahui, maha adil dan saksama..bila hilang pasti ada gantinya..akhirnya laptop bertukar ganti keepada netbook..model: ideapadS110..ros beli guna duit sendiri..kalo ikutkan laptop lama tu mak yang belanja..tapi kali ni ros beli guna hasil titik peluh sendiri dan apa yang penting adalah..ros kena hargai ssetiap apa yang ros belanjakan melalui hasil titik peluh sendiri ni..bukan senang nak kuarkan duit sendiri..haha..bapak kedekut!:P

abah nak belikan laptop baru tuk ros, tapi tak pela, memandangkan waktu ros pergi umrah 2 minggu lepas pown abah yang bagi duit belanja, jadi ros decide kali ni ros nak guna duit sendiri..tak nak susahkan abahhh walaupun abah memang dh hulur RM200 untuk buat tambah-tambah beli netbook tu..

sayang sangat dengan lappy lame, ingatkan boleh bertahan bertahun-tahun..dah nasib kot kan? huhu :'( tak pela, yang patah tumbuh hilang berganti..tak nak sedih-sedih nau..sebab sekarang dah ade yang ini..


tadaaaaaaaaa..
jangan jeles okeyh..;)




3 comments:

Terima Kasih!