Sunday, August 7, 2011

SHAWL to u!

mungkin ada diantara kita yang suke memakai tudung indon..
kalo dolu-dolu orang manggil tudung indon lah kan..
sekarang dah glamour, dan dah banyak namenyer..
macam gambar nih..
 tapi, sekarang..rata-rata perempuan lebih memilih shawl untuk digayakan sebagai menutup aurat..
bukan setakat macik3 jek yang pakai shawl sekarang..nenek3 pown ade jugak tau!
jangan terkejut..
nek pown nak glam gitew!:P
dan bagi ros, dua3 pown boleh, asal menutup aurat!;)

seperti yang ros janjikan tentang Shawl Najwa..
korang boleh pilih warna yang korang suke..
hanya tinggal 6helai ni..
if berkenan..
sila inform pada ros yew..~:)

shawl ni material dari Satin + Shiffon Hitam..
memang sesuai sangat kalo korang nak pakai waktu kenduri dan juga RAYA neh!;)



meh tgok kaler3 yang tinggal!;)


warna yang masih ada pada ros 

1-Dusty Rose
2- Burgundy
3- Purple (booked) sai
4- Lime (booked) sai

dan dalam gambar nih plak, warna yang masih ada

5- Gold 320
6- Brown


yang ni warne brown..

dan untuk dusty rose


ok, sesiapa yang berminat boleh terus hubungi saya melalui email :- wardahamra_86@yahoo.com / facebook Rosmarieza Rofiee

harga termasuk postage: RM 35

SHAWL to U girls~
jgn sesegan untuk contact ros yew..;)
ty!

14 comments:

  1. x di nafikan tudung2 tu mmg cantik2 belaka.. tp m0del tu lg cantik.. sape tu rose?

    ReplyDelete
  2. tambah produk ya ros..

    moral support dr akak, akak dah letak link blogshop ros pd blogshop akak. (almaribajuaisyah.blogspot.com)

    ReplyDelete
  3. eh, lupa bgtau plak..ni akak..UJIE. ^_^

    ReplyDelete
  4. mrvirgo: ros lah tu~ perli ros eh?:P

    ReplyDelete
  5. kak ujie: terima kasih kak!:) nnt ros buat entry sal blogshop akk~:)

    ReplyDelete
  6. abah khalisa: mekasih~ sy biase3 jew~:)

    ReplyDelete
  7. wah cantiknya rose. hehe.. saya x reti pakai shawl :D

    ReplyDelete
  8. safiyyah: cantik ke? biase jela safiyyah~ ros yakin awk lagi cantik!:)

    ReplyDelete
  9. mmg mana2 pon boley, asalkan menutup aurat.. tp kena tau jgk, aurat wanita bkn skdr menutup rambut.. tp juga menutup seluruh bentuk tubuh..

    ReplyDelete
  10. yup~:) terima kasih telaga putih~:)

    ReplyDelete
  11. pashmina yg pendek tu x de ke k.ros???kte malas nak g M.J la...bln pose ni..nti ponat... ^^

    ReplyDelete
  12. kinah: tak dela kinah~ nak tak yg ni? if nak akk leh post sekali nnt~:)

    ReplyDelete
  13. wah cantik2 kerudungnya... :)

    ReplyDelete

Terima Kasih!