Sunday, August 14, 2011

Malu ade. Suke pown ade!;)

Syukran Ustaz atas peringatan yang berguna buat diri saya..
saya hargai sangat-sangat sebab dari saya belajar dengan ustaz, ustaz banyak membantu saya..sehinggalah saya telah pown berpindah ke Kedah dan balik semula ke Melaka...dan kebetulan ustaz dipin dahkan ke sekolah tempat sy belajar..
dan..ustaz masih lagi mengajar saya...
subjek Bahasa Melayu..

hurm, setelah sekian lama tak jumpa dengan ustaz, ustaz masih melayan saya same macam waktu saya Tingkatan Peralihan dulu dan sehinggalah sekarang..ustaz masih memberikan nasihat buat diri saya..
SYUKRAN KATHIRA Ustaz Syafiee!;)

hurm, bace gambar diatas yew..hehe~:P Malu ade.. Suke pown ade!;)
sebab ustaz neh mang baik ngan ros dari mula ros kenal dia..
tapi kekadang dy suke nyakat!:P

2 comments:

Terima Kasih!