Saturday, July 2, 2011

2 Julai 2011

Assalamualaikum..

Seperti yang ros janjikan..
Actually, baru jek lepas borak3 dengan mak dekat depan tadi..
Tunggu pelanggan datang beli jajan kononnyer..
Tapi hari ni agak kurang sikit..
Mungkin dah ramai sangat jiran3 tetangga yang dekat3 sini duk berniaga jugak depan rumah macam yang kami buat…
Ataupun, yelah kan…name pown hari minggu..mungkin ramai yang balik kampong…
:D
Ros boring r duduk umah..
Tak de ape yang nak buat melainkan toloong emak kemas umah, memasak sikit3 dan yang banyaknyer nonton tv..
Tghr tadi boleh plak ros ajak adik ros g Family Store, beli barang makan! Meatball, hotdog, biskut3 sikit, buah3an..
Pendek kate semuanya barang makanannnnn!
Hurm, itu jer yang mampu ros buat..
Actually!
Ros cadang nak mengajar adik3 yang dekat taman ros ni mengaji..
Tapi mahu ke mereka3 tu?
Belum cuba belum tahu kan?
Aktiviti untuk hari ni tak banyak..
Ros lebih banyak luangkan mase dengan mak jela..
Melayankan mak borak3 pown dah cukup letih..
Ade jek yang mak nak luahkan..
Hehe:P

Datin Meriam memang camtu!
Dan ros sayangkan mak ros..!

Korang pulak? Ape jek aktiviti hari ni?
Ros perasan lah kan..
Ros duduk umah neh..
Boring3 jek ros selalu g ke dapur..
Tak  nyumbat nasik..
Ros nyumbat biskut..
Tak pown kopok3 yang ade..
Aktiviti yang amat memberangsangka  badan diketika ini adalah membina badan dengan jayanya!
Apakah fenomena ini akan berterusan..
Wallahu a’lammmmmm!
Nantikan aktiviti yang seterusnya esokkkk 3 Julai 2011!
Ok?

Peace kawan2!;)

6 comments:

  1. jgn amalkan .. nnt badan jadi tembam..heheheh

    ReplyDelete
  2. kinah: mang dah gemuk dah pown neh!:P

    ReplyDelete
  3. huhu.. k.ros, jgn gitu.. kang dah lebar, sy juz leh ckap "welcome to da club.." :)

    ReplyDelete
  4. miki: haha! tu yang terbaik! ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih!