Saturday, July 2, 2011

1 Julai 2011


perasaan bercampur baur nyer lahhhh haiiiii!
pertamanya: KECEWA...T_T

kecewa sebab tak dapat nak post entry bertajuk 1 Julai 2011, tapi rini aku tebus kekecewaan aku tuh! heheheheheeh:P

keduanya: GUMBIRA 
sampai ade rase nak lompat bintang laju3 sampai pening;P
sebab nyer c rara datang jugak umah aku...hehe...
dah 3 tahun  kami belajar same3, alhamdulillabh tahun ni datang jugak minah sekor tu kat umah aku..

ketiganyer: BALIK KAMPUNG
pagi semalam balik kampung setelah beberapa bulan aku tak balik..
balik ngan mak je pown..
anto barang3..
penat giler kowt aku kemas bilik aku n bilik blakang..
banyak jugak barang yang dah tak dipakai dibawak balik ke kampung,,
yang bestnyer, sempat hamik gambo ngan atok aku..
nak upload kat cni..tapi segan..
hak3:P
aktiviti yang sihat untuk dua hari 30 dan 1 julai,
yang tak bagusnyer..
pas jek buat semua kije umah..
perut mule lapo dan mentek tak abis3..
aiseh, nape lah perut ni dah tak mau tahan tanpa makanan!

ok!

keempatnyer: kay la, nak end up entry ni...
tu jek yang aku nak cter untuk 1 julai!;)

arghhhhhhhhhhhhh, boring jugak duk umahhhh neh kan? 
nantikan entry aku untuk 2 Julai 2011 ok?:)

take cre korang!
bubbye! :*

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih!