Tuesday, April 19, 2011

awat hang loklak sangat?:P

salam semua!

korang tahu tak perkataan loklak tu hape? 
sape tahu angkat tangan plishhhh!:P

hurm, ros tak tahu sebab ros sendiri pown loklak~:P

sakit perotttt!
nak tentot...:P
boley?

hurm, ni lau kawan ros yang c jenah tu adew...mesti dy akan cakap..
awat la hang ni loklak sangatttt?
pi berak sane~:P
hihi:D
kite mukan loklak pown...kite saje je nak nyakat dy tu~
kite terase rindu nak buat loklak kat orang lain pulak...boleh dak?:P

okeyh! gurau jek~
cam tak senunuh lah plak kan?

kay la....sebelum ros lebih merepek dan merapu lagi...bek ros senyap..n wat kije~

entry ni supaya blog ni berhupdate jek~
:P

kihkihkih~:P
andai ade yang bacer nbi cakap ros loklak...

ros akui!

ros mang loklak sikit!:P

8 comments:

  1. wawa pon x kurg loklaknye..hahaha

    ReplyDelete
  2. hehe..ila tau makna neh...orang kedah mmg suka guna perkataan neh...heheh

    ReplyDelete
  3. ishk..ishk lolaq nya.. hihihihi

    ReplyDelete
  4. wawa: wawa nampak sopan lah~ tak macam akk~:P

    ReplyDelete
  5. honey: yup~ mang oghang utagha pown!;) pandainyer kamu!:)

    ReplyDelete
  6. bintang: yup~ sy terkadang tuh mang loqlaq sket~:">

    ReplyDelete

Terima Kasih!