Friday, March 25, 2011

orang cakap ros dah kurus! :P padahalllllllllllll~

pergh...

kak ros dah kurus r!:P
betul ke?
padahalll...
gambar aku yang kat bawah ni amat3 lah menipu korang semua!:P
.
.
.
.
.
kurus kew? gambar ni menipu mata korang sume!:P
ok, ni gambar yang latest pun ye..
b4 ros nak g kije..
hurmmmmm...
eh, kalau dyowang nampak ros kurus pown bagus gak..ekekeke:P
shukew3!:P
sekadar meluahkan kegembiraan..
peace ^_^

14 comments:

  1. kurus la 2..
    nnt cengkong sangt xcntik lak...

    ReplyDelete
  2. betullah dark rose nampak slim je dalam gambar tu...
    gambar pun pandai menipu kan, ish tak ptt tul kan..

    ReplyDelete
  3. macamana praktikal? best tak?...

    ReplyDelete
  4. memang kurus pun..mana ada gemuk..jaga makan ek

    ReplyDelete
  5. peh...muka tahan nafas...:P :D

    ReplyDelete
  6. kurus je ros..he..he..
    cntik..knal tak sape kita..

    ReplyDelete
  7. da kurus la tuh. haha.
    beyla lg gemuk. ngeh3.
    adoii, bile nak kurus lak nii.
    cmne nak buat gambar menipu tuh ekh?
    wakakakakak.

    ReplyDelete
  8. ïêmå å¢klê§: haha..gambar yang agak lah menipu dik~;)

    ReplyDelete
  9. fiqas: fiqas, gambar ni kwn ros yang amik...mukan betul pown..realitinyer ros dah gmok tau! huhu~

    ReplyDelete
  10. azsuliana: alham,dulillah kak..praktikal okeyh!;) rindu akk!;)

    ReplyDelete
  11. kak ina kl: thanks sudi singgah blog ros ni kak~ insyaAllah ros cube tahan makan~:)

    ReplyDelete
  12. amu: haippp! btau aishah nt!:P

    ReplyDelete
  13. murni: kenal sgt la munirah~:)

    ReplyDelete
  14. nabila: hurm, senang jek~ tapi sendiri pown tatau nape pic neh nampak cam neh sekali~ padahal sendiri pown failed amik gambar..ni kwn yg amikkan~:)

    ReplyDelete

Terima Kasih!