Friday, March 25, 2011

ku MENUNGGU mu~ by ROSSA~ ;)

salam dan selamat pagi semua sekali!
nak tahu tak?
tiap3 hari kat office nih sik dengar lagu yang same jek!
sampai naik muak!
then, tukar frekuensi radio len pown same jugak!
dengan kerja dan passport yang dah semakin berkurangn membuatkan aku on9 jek dari pagi smpi petang..
boring gile..
jadinyer kite blogwalking jek la~
hihi:D
sambil3 tu downloadkan lagu tuk c fara dan skunk ni nga layan lagu Rossa yang terbaru..
ku MENUNGGU~
korang pernah dengar tak?
mesti ta pena kan?
ker dah selalu sgt korang dengar?
meh la layan sat!
tatau mau update ape tuk korang~
jadi....
hayati lagu ini.......
rossa yg sedang menunggu..hihi:D ehsan dari Pak GOOGLE~
Ku Menunggu Lyrics by Rossa
Ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
Tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
Ku kan selalu di sini untuk menunggumu
Cinta itu ku berharap kau kelak kan cintai aku
Saat kau telah tak bersama kekasihmu
Ku lakukan semua agar kau cintaiku
Reff:
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu juga rindu
Ku tetap menunggu
courtesy of OriginaLyric.Info
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu
Datang padaku, ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
Saat kau sadar betapa ku cintaimu
Ku akan selalu setia tuk menunggumu

Repeat reff
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu dan juga rindu
Dan aku tetap menunggu
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu..

mau download tak?
meh tekan sini laju3~:P
kay, sekadar lagu buat korang~
selamat mendengar yaw!
peace ^_^
 

4 comments:

  1. ececey amu~:P sowi ni baru nak balas...ade lah sdikit busy~ hihi:D amu sehat? esah sehat?:P

    ReplyDelete

Terima Kasih!