Monday, October 11, 2010

..8 buffered earning baru dari NUFFNANG..

salam kawan-kawan
mari sini rapat-rapat..adik-adik, akak-akak, makcik3, pakcik3, goyang yukkkk!;) *tiba3* huhu..ini bukan goyang inul ok? ini goyang roros! haha:p start dah merepekkkk!
mukan nak cerita menda alah tu semua..dark rose nak cerita dan kongsikan kegumbiraan dark rose setelah berjaya mendapat BE lagi..
actually, bukanlah ini yang aku kejarkan..*tipoo la!* hikhikhik;) eh, mang la kan..tipu la lau kita tak tunggu earning dari nuffnang menaik..naikk..dan terus naik bertambahhhh~ sape yang tak nak RM +++ kan? tapi lah kan..aku nih asik dapat BE jew..aku tak faham sebenarnya macam mane ianya berfungsi plus aku tgok kat bloggger lain punya blog diorang sume ade ME la..ape la bagai! tolong3~ ade tak sape3 yang sudi nak terangkan kat aku..aku ni cam lem....sikit nak faham bab3 neh!;)
almaklumlah, bukan mata duitan~ hikhikhik~ ;)
ok,setakat tu jew..bubye~

7 comments:

  1. waduhx2 enak2 sih kamu ni roros goyang2 <----feh ayt x mnhn...jgn gelak aaa


    ehem3 baeklh kf akn terangkan secara lebih fhm iye..

    begini iye cik rose..
    BE= iklan kempen yg sdg berjln di blog kepuyaan cik rose..
    ME= iklan kempen yg sdah abis tempoh kempen di belog cik rose...

    sekian,hrp dpt membantu...

    *klu teda dpt fhm juga itu info silelah telefon itu talian 999 hee <---teda aa mem2 je tue..cik rose jgn mrh aaa..

    ReplyDelete
  2. aishahumairah: uhuk3~ meh nak cungkil mata kamu~ ahhahahaha:P

    cik KF: thanks~ tapi nape sy tak de ME ag?:P ha...sila lah jawab cik KF~ sy tak fahammmmmmmmmmm!:P

    ReplyDelete
  3. cik KF: yer~ saya tak pat pown ME..tu yang ros tak faham tu~:)

    ReplyDelete

Terima Kasih!