Sunday, September 19, 2010

.semalam dan hari ini.

salam syawal semua
 
baru bape ari je rasenya aku tak update blog..
kelihatan bersawang jugak la blog aku ni...
tak banyak pown tapi kuasa sawang tu membuatkan aku selsema dan terus menusuk ke kepala otak aku ni..kesakitan kekepalaan diketika dan saat ini..;(
pastu ditambah pulak dengan batuk3 yang ade..setiap kali aku batuk mesti aku rase cam nak termuntah dan rase cam nak keluarkan semua yang ade lam perut aku ni..tapi tak ley rrrr!!!
mahal tu!
baru je lepas makan KFC tau tadi ngan family aku!;) *ceria*
ni dak ami la ni..nak sangat makan KFC..hehe~ bukan selalu pown kan?
 
nampak tak mata aku yang ala-ala tak bermaya tu?;( owhh..mukan mtk simpati pown!;)
 
semalam aku tak dapat nak update pape..disebabkan kerja umah yang perlu aku selesaikan b4 tetamu-tetamu aku datang..
actually, open house semalam tuk ngajak kwn3 abg aku..sekalik kawan3 aku lak yg wamai sampai~ *suke* haha;) 
aku ngajak c Moin,Ehsan n Pian..kwn aku waktu kat Tesco dulu~
sempoi gile mamat sekor tuh! cam dak3 punk jek aku tgok~
tak kisah la kan..dy ngn aku gua lu,gua lu jek~ 
dy ngn c bintang dulu manggil aku BULAN..
kami geng waktu kat Tesco dulu..
wamai gak yang jeles waktu aku kwn ngn dak3 Groceries Dept..eleh! macam bagus jek kan dak3 yang lain tu~
aku tak nak r kwn ngn yang lain tu, koz bodo sombong..
padahal,mule3 layan aku buruk jek~ mentang3 aku dak baru blaja! pastu..pas je dpt tahu abg sulung aku dulu pernah kije ctu n Manager fresh Dept..baru la nak wat-wat baik ngn aku! eley! tak harap pown~ dyowang sengih3 kat aku..aku lak jeling dyowang~ haha..jahat tak?
ok..aku tipu jek~ aku lau owang tak nak langsung senyum kat aku~ aku still jek lemparkan senyuman aku yang tak bape nak manis ni kat dyowang~ hehe;)
macam pic neh!
ha..manis je kan aku senyummm?;)
ok3..dah melalut lah plak kan?
semalam mang best woooo~
wamai yang dtg..
penutupnya,kwn3 abg aku la..hehe..geng3 dy kat Tesco dulu..;)
mang baik3 semuanya..
alhamdulillah..;) baik dyowang tu smpikan nak masuk dapur n nak basuhkan baju3 pinggan mangkuk kat dapur...hehe:P
 
penat dr pagi tak ilang lagi sebenarnya..aku ngantuk sgt pg b4 majlis tu koz aku tdow lewat dan aku bangun awal lak tu~ siap g temankan mak aku g Tesco beli barang3 untuk persiapan..alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..
alamakkk! esok nak g PD la!! hurm~ ok3, cerita aku untuk hari ni aku ngan family aku semua g Yong Peng..umah mak lai aku kat sane..
habis jatuh3 anak3 aku ni ha!;)

 ok,pix kat ats neh sewaktu aku ngn family aku otw ke Yong Peng..gerak dalam kul10.30 dari Melaka..dua buah kereta ye ni..abah aku bawak teksi dy..abg aku bwk kete mak aku~;) dan alhamdulillah kami sampai sane dalam kul11.45 gitu..sesat jugak nak carik Parit Awang..hehe..macam3 parit ade kat sane ek? baru ku tahu~ ;) almaklumlah,b4 tak pernah join mak g umah mak lai..tapi tahun ni alhamdulillah sampai jugak aku kat umah mak lai aku~;)
 
yeayyy! esok nak g PD lak..
memerlukan kudrat yang banyak untuk membangunkan diri sendiri esok seawal pagi yang mungkin..
migrain ku menyeranggggg~
ok,mau titow cepat3...
jumpa lagi dirancangan yang sama dan pada waktu yang sama ye kawan3..
take care semua..
salammm;)
 
korang!!! aku dapat BE lagi..alhamdulillahh~;)
malas mau cer..
tq NUFFNANG~
;)~

^___^ 
peace!






2 comments:

  1. bhahaha...lucu bce entry ni cik rose..!!!

    apepun jga kesihata iye ^-^

    ReplyDelete
  2. ye ke? tak la lucu mane pown~ sajo jo cik KF ni kan? ok3~ tengs~;)

    ReplyDelete

Terima Kasih!