Tuesday, September 7, 2010

hadiah untuk saya dah sampai! ! !

salam semua kawan-kawan..
ingat lagi tak post kita yang INI?
dan...merujuk kepada tajuk diatas..
yeayyyy!!!
hadiah untuk saya dah sampai!
thanks kak fiza~
ianya sampai seperti yang dijanjikan!!!

kita dah dapat dah make up beg tu..
tapi yang bestnya~
ada lak hadiah tambahan yang kakak tu bagi lagi kat saya~
nak tahu tak apa barangannya tu?

meh tgok cni~
.
.
.
tadaaaaaaaa~
tq3 atas kamu3 yang prihatin~
terutamanya cik KF n aida~
aye da upload!!!! hehe;)


special thanks buat kak FIZA
koz bagi ros hadiah follower ni~
kawan3 yang lain senang3 jenguk la belog kak fiza tu~
beliau jahit sendiri tau mekap beg tu~
mang bagus jahitannya~
pasni dah leh wat tempahan~
hihi:D
ok, nak g tlg mak kat dapur sat~
bubye~
peace ^____^

5 comments:

  1. mana hadiahnyer.. nk tgk gak! huu

    ReplyDelete
  2. cik KF: amboi~ bukan mahen lagi dy~ hamba da upload~ hihi:D

    aida: prihatin sungguh kamu~ thanks~;) upload suda~;)

    ReplyDelete
  3. best nyer..seronok je lw join pape dpt hadiah!!
    jeles nie jeles!! :)

    thniah..

    ReplyDelete
  4. teha: ni adiah follower je teha! nnt kamu pown mesty akan dapat jugak! sabar tau~;) thanks 4 da wish~;)

    ReplyDelete

Terima Kasih!