Monday, September 20, 2010

demam raya :(

dah sakan beraya..
demam lah pulak..
mang tak larat sangat nak hupdate blog sebenarnya..
apatah lagi nak menziarahi kawan-kawan blogger yang lain..
insyaAllah..
setelah aku sihat dan kuat..
insyaAllah aku akan siapkan homework aku..
hehe..mukan homework pown..
blogwalking sebenarnya..
ok kawan-kawan..
tinggalkan jejak korang eh?
t aku singgah blog kowang dan tinggalkan komen jugak..
take care semua..
lau berjalan raya tu jgn sakan sgt minum air yang berais-ais ni..
ape tah lagi dengan cuaca panas yang tak menentu skunk..
alamat nt melepet jadik mcm aku ni ha..
huhu:(
kay..
bubye sume~

10 comments:

  1. lepas raya, mmg ramai la mula demam. makan mcm2, cuaca tak menentu..

    semoga cepat sembuh k..jgn lupa mkn ubat ^_^

    ReplyDelete
  2. hehe~ akanku tunggu entry terbaru dari kamoo~ :D

    ReplyDelete
  3. alahai demam raye lah plak cik rose kite ni..

    kf aritu demam pose..!!!

    ReplyDelete
  4. chenta: hihi~;) mang pown~ thanks~;) sy ni susah nak makan ubt~

    ReplyDelete
  5. aida azryn: hihi:D tunggu ye? en3 kite tak best pown~;)

    ReplyDelete

Terima Kasih!